20o Σχολείο Κλινικής Ηπατολογίας : Ανακοίνωση
H Ελληνική Εταιρεία Μελέτης Ήπατος (Ε.Ε.Μ.Η.) οργανώνει, στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, το 20ο Σχολείο Ηπατολογίας κατά το εκπαιδευτικό έτος 2026-2027. Όπως κάθε χρόνο, τα μαθήματα θα γίνονται Παρασκευή απόγευμα και Σάββατο πρωί. Τα μαθήματα του Σχολείου διεξάγονται με φυσική παρουσία σε Αθήνα (3 μαθήματα) και Θεσσαλονίκη (3 μαθήματα) για περιορισμένο αριθμό ατόμων. Το πρώτο…
Λεπτομέρειες






